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海外のお客様へ「MADE IN JAPAN」の販売をサポートいたします
KAKUNIは日本の中心に位置する岐阜県土岐市で、長きにわたり美濃焼の販売に従事して参りました。
そこで培ってきた経験とノウハウを生かし、海外取引にも柔軟かつスムーズに対応できる体制を整えております。
お客様に寄り添うきめ細やかな対応で、安心してお取引できるようサポートいたします。
海外のお客様が安心してお取引できるよう、ご対応させていただきます。
事業案内
KAKUNIについて
当社は、美濃焼の器を中心に取り扱う商社です。
伝統的な美濃焼から、現代のライフスタイルに合ったユニークなデザインの商品まで、幅広く取り揃えております。
豊富なラインナップで、お客様のお好みに合った一品を見つけていただくことができます。
すべての商品に細やかな工夫を凝らし、使いやすさと美しさを兼ね備えた商品をご提供いたします。
日々の暮らしに彩りを添える、美濃焼の魅力を世界へ届けてまいります。

美濃焼について
美濃焼は、日本を代表する陶磁器の一つです。
岐阜県美濃地方で採れる良質な粘土を原材料としており、1300年もの長い歴史を誇ります。
現在でも多くの日本の家庭で親しまれ、日本国内の陶磁器シェア率は50%以上を占めています。
その魅力は製品の幅広さにも表れています。高級品から日常使いの器まで、様々な種類の器が生産されており、使う人の暮らしを豊かに彩るアイテムとして、長く愛され続けています。

商品紹介
当社では、伝統的な美濃焼から、現代のライフスタイルに調和するユニークで洗練されたデザインの器まで、幅広く取り揃えております。
伝統的な美濃焼の魅力を大切にしながらも、常に新しい発想を取り入れ、他にはないオリジナル商品の開発を続けてまいりました。
使いやすさと美しさを兼ね備えた器は、生活を豊かに彩り、毎日の暮らしに心地よい変化をもたらします。
伝統と革新が融合した商品をお届けいたします。




取り扱い条件
出荷条件について
海外向けの出荷条件につきましては、FOB(本船渡し)および EXW(工場渡し)のみ対応しております。
その他のインコタームズには対応いたしかねますので、予めご理解賜りますようお願い申し上げます。
販売ロットについて
ご注文は、1カートン単位からの販売とさせていただいております。
数量や条件によっては個別対応が可能な場合もございますので、詳細はお問い合わせください。
お支払いと出荷について
商品の出荷は、すべて前払い(入金確認後出荷)とさせていただいております。
ご入金確認後に出荷を行いますので、予めご了承くださいますよう、お願い申し上げます。
諸経費について
海外取引における送料・関税・通関手数料・現地での輸入税等の諸経費は、すべてお客様のご負担となります。
当社では、商品の出荷に必要な基本的な梱包および国内側の手配を行いますが、輸送に伴う追加費用や現地で発生する費用につきましては、各国の規定や配送条件により異なりますので、予めご確認のうえご対応をお願いいたします。
Company information
Company name |
KAKUNI co.,ltd |
TEL |
+81-0572-59-1235 |
FAX |
+81-0572-59-2091 |
Address |
609-1 Dachicho, Toki-Shi, gifu, 509-5401, Japan |
Business hours |
am9:00~pm6:00 |
Closed day |
Saturdays, Sundays and holidays |
Contact Us
※印の部分は必須項目です。
また、お問い合わせの際はプライバシーポリシーをご確認ください。
Personal Information Protection Policy
Compliance with Laws and others
Our company abides by the ‘Act on the Protection of Personal Information’,other acts which are established for the usage of personal information and the guidelines of the related government ministries.
Acquisition and Use of Personal Information
Our purposes in using the customer’s personal information are as follows.
●To provide the information regarding some matters such as our products, service and events through telephone call, direct mail or email to our customers.
●To run the business such as reception of orders, reserving the product, expense processing, import and export operations, repair, shipment and after service.
●To conduct the surveys and questionnaires regarding our marketing activities, product development and service improvement
●To contact with our customers in case of emergency
●To answer to our customers’ questions and to confirm their opinions or preferences When we are directly acquiring the personal information in the forms such as documents, we will specify the purpose of use. Even in other cases, we will notify or announce the purpose of use as well.
Our company shall limit the use of our customers’ personal information only to the achievement of the specified purpose of use mentioned above, other than the cases that we have received a consent from the customer in advance or it is allowed by the law.
Management of Personal Information
Our company will properly handle our customers’ personal information by preparing the necessary measures to prevent the leakage, loss or damage of the personal information.
Plus, we will do the proper audits on our employees in regards to handling our customer’s personal information. We also will supervise the outsourcing company to manage the personal information appropriately, when we subcontract work to it.
Providing the Personal Information to the Third Party
We do not provide the personal information to any third parties unless that is allowed by the laws - insofar as there is an advance agreement from the customer or it is in accordance with the laws, for instance, when we outsource the management of the personal information to the extent necessary to fulfill the purpose of use.
Announcement, Modification and Suspension of Use of Personal Information
If you wish to receive a notification of purpose of use, announcement, modification or suspension of use regarding your own personal information, please contact with our help desk stated below.
When we receive our customer’s inquiry for the announcement, we firstly confirm whether it is actually requested by the customer him/herself, then fulfill the request in accordance with the laws.






